zondag 24 februari 2013

Mijn eigen e-boek

Toen ik een jaar of 15 was heb ik ooit een kinderverhaaltje geschreven over 2 kaboutertjes. Later toen ik een jaar of 30 was... kwam er een 2e verhaaltje bij. Al een tijd zit ik te denken dit weer op te pakken en er nog wat verhalen bij te schrijven, om er zo een *echt* boek van te maken. Gisteren de hele dag zitten knutselen om een cover te maken voor het e-boek en een mooi plaatje op internet. En verdraaid.. na lang puzzelen is het gelukt ;) Wie niet kan wachten en het nu al wil lezen, het is te koop voor het luttele bedrag van wel 1 euro en alle aanvullingen er na krijg je gratis (het kan ook zijn dat die nooit komen als ik writersblock heb ;-)) Het blijft erg leuk om te zien hoe je tegenwoordig met weinig middelen toch een leuk boek kan maken. Lang leve de e-boeken !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten