zondag 1 april 2012

Paastoetje

Aankomend weekend is het Pasen en dan ga ik gezellig bij mijn ouders eten. In het krantje van de C1000 had ik een lekker recept gezien voor een trifle, dus ik zal voor het toetje gaan zorgen. Maar omdat nou te doen zonder een keer uitgeprobeerd te hebben, dat zag ik niet zitten. Dus vrijdag alle ingedienten gekocht en aan de knutsel gegaan. Ik had wel een paar dingen vervangen; zo moest er advocaat in, maar daar hou ik niet van, dus daarvoor in de plaats aarbeienvla. En mijn moeder kan niet zo goed tegen jus d'orange, dus dat vervangen door een smoothie van mango en passievrucht. Daarnaast gingen er nog heel veel aardbeien in, roombotercake, mascarpone, citroensap, wat suiker. Ik kwam iets te kort met de mascarpone/smoothie/aardbeienvla dus dat moet ik volgende keer nog even aanpassen. En voor de kleur misschien nog wat extra aardbeiensaus toevoegen. Al met al smaakte hij nu al lekker, dus de volgende moet goed gaan (en als het goed is er nog iets beter uit zien en net iets lekkerder smaken).  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten