zaterdag 25 februari 2012

Wie is de mol blogje

Toch ook maar een Wie is de mol blogje van mij. Want het einde nadert en volgende week is de finale (al krijgen we dan vast nog niet te zien wie de mol is, want daar is de 'terugblik-aflevering' voor). Na aflevering 1 had ik 2 mollen, Dio en Liesbeth. Dio ging er in aflevering 2 uit, dus meteen maar 1 mol over; Liesbeth. En.. ze zit er nu in de finale aflevering nog steeds in ! Nu is het bij mij meestal zo, dat mijn mol de winnaar of verliezer is (volgens mij heb ik het ooit 1x goed gehad in 1 van de allereerste WIDM jaaaaaaaaaren terug). Dat gevoel wordt nog een beetje versterkt door de hint in de Roodshow, het nummer; Last Action Hero. Toevallig beginnen deze woorden met dezelfde letters als de namen van de dames... zou mijn mol Liesbeth = Last dan toch verliezer worden ? En wordt Hadewych = Hero daarmee de winnaar ? En Annemarie = Action degene die de molacties deed deze afleveringen ? Het zou best logisch zijn. Maarja, toch blijf ik maar gewoon bij Liesbeth als mol en binnenkort zullen we het weten of ik misschien toch weer een keer goed zit als mol !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten