zondag 26 februari 2012

Nova Zemba

Afgelopen vrijdag was het zo ver; ik ging voor de eerste keer in de bioscoop een 3D film kijken ! Ik weet het.. ik loop achter want er zijn er al meer dan genoeg uitgebracht ;) Echter sinds kort hebben ze in Westlandtheater de Naald ook een 3D bioscoop, dus dat is lekker dichtbij. We hebben gekozen voor Nova Zembla, omdat we nieuwsgierig waren naar de 1e Nederlandse 3D film. Toen de film begon was ik vooral bezig met kijken hoe bijzonder het was dat alles in 3D was. Daar moest ik erg aan wennen en ik kreeg ook een beetje een weeig gevoel in mijn buik. Ik moest het meest wennen aan het feit dat de 'zijkanten' vaak groot onscherp in beeld kwamen (keek niet fijn). Bij een gewone film valt dat toch minder op. Wel leuk om een keer mee te maken. De film zelf viel wat tegen. De scene waar de film mee begint komt verder later in de film totaal niet meer voor, het verhaal had een voice over nodig (hou ik niet zo van), die voice over moest de hoofdpersoon voorstellen, maar was niet dezelfde persoon (waarom?), de verhaallijn verliep traag en Doutzen is toch vooral gebruikt omdat je je haar borsten zo leuk in 3D kan 'opblazen'.  Maar, al met al best een gezellig avondje gehad en voor een Nederlands product was het niet slecht. Als een volgende film bijzonder genoeg is, dan zal ik zeker weer naar een 3D film gaan (brilletje heb ik nu toch al).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten