zaterdag 11 februari 2012

Kaartjes gescoord voor Norah Jones !


Soms komen mooie dingen samen; in dit geval Norah Jones & theater Carré ! Veel beter kan je het toch niet krijgen... Gisteren ging de kaartverkoop van start voor het concert op 28 mei. Ik dacht toch een poging wagen om kaarten te scoren. En het is gelukt ! Ook nog de plaatsen die ik graag wilde hebben (parterre) dus ik ben een gelukking mens ;) Wat dan wel weer raar was, is dat een heel groot deel van de zaalplaatsen al niet meer beschikbaar was toen ik (binnen 1 minuut nadat de verkoop startte) inlogde. Jammer! Zag dat er nu ook alleen nog wat plaatsen beschikbaar waren 'met kans op beperkt zicht', dus ben blij dat ik ze gister al te pakken heb gekregen. Mooie plaatsen, mooi concert, nu al zin in !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten