woensdag 29 februari 2012

Rare rit naar huis


Ik reed net naar huis op de fiets en eerst zag ik wat commotie langs de Veilingroute; een vrachtwagen was in het water gereden. Inmiddels was de vrachtwagen alweer op het droge, maar de cabine zag er niet echt fijn uit (hopelijk is de chauffeur niet te erg gewond) en het water lag vol diesel/benzine. Het stonk ook behoorlijk. Vanwege de harde wind verspreidde het zich ook snel ;( Even getwijfeld of ik er een foto van zou maken, maar er stonden al zoveel mensen het fietspad te blokkeren... toch maar doorgereden. Toen kwam ik 2 minuten later bovenstaand tafereel tegen... Aangezien je dat niet vaak ziet, toch maar even een foto van gemaakt. Of ze nou aan de schoonmaak zijn.. ik weet het niet, maar het zag er toch wat bizar uit. Hieronder nog even het hele plaatje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten