zaterdag 22 september 2012

Nieuw bed !

 Het heeft even geduurd, maar ik heb dan toch eindelijk mijn droombed gevonden. Ik wist al een tijd wat ik wilde... Verende boxspring in wit leder look met een hoofdbord wat niet breder was dan 160 cm, pocketverenmatras, topmatras en het liefst bij een 'echte' winkel (ipv webwinkel) en dan ook nog voor een leuke prijs. Ik vond elke keer wel iets wat er op leek, maar dan waren het geen verende boxsprings of zat er geen topmatras bij of het hoofdbord was te groot of alles klopte maar dan zat het weer ver boven mijn budget. Tot ik de site van Elite Boxsprings Matrassen tegen kwam !
Wat een feest ! Ze zitten in Leiderdorp dus niet overdreven ver weg en ze konden het hoofdbord op maat maken (maken zelf de bedden). En ik kon voor een witte leder look kiezen, met pocketveermatras, mooi topmatras, geleverd en gemonteerd, voor een leuke prijs en ook nog een snelle levertijd! Zo werd dus afgelopen donderdag (9 dagen na het bestellen) mijn bed gebracht en netjes in elkaar gezet. En ik ben er blij mee !! Het slaapt heel lekker en ziet er ook top uit. Vandaag opent Elite Boxsprings Matrassen hun nieuwe showroom, dus mocht je nog een nieuw mooi bed zoeken (of een matras of nieuwe kast) en je woont in de buurt, neem daar dan absoluut een kijkje ! De nieuwe showroom zit aan de woonboulevard 'de Baanderij' in Leiderdorp.

2 opmerkingen:

  1. Your blog much of knowledge and awesome. I like how you describe why and or we have change or buy new one mattress. That was interesting ideas. I can't wait for your next post. ruwette.nl

    BeantwoordenVerwijderen