zaterdag 22 september 2012

Meer dan 5.000 km

Vorig jaar maart/april kocht ik mijn nieuwe Sparta Emotion C2 fiets. Nu ik sinds januari verder naar mijn werk moet fietsen, gaat het met de kilometers ook een stuk sneller ! Ik zit inmiddels al over de 5.100 km. De fiets fietst nog steeds heerlijk (ik kan hem iedereen aanraden). Alleen nog even bedenken wat ik dit jaar ga doen met de winterbanden. Die van de vorige winter (met spikes aan de zijkant) zijn nog goed, maar de banden fietste niet echt lekker op het moment dat er geen sneeuw lag. Zeker met bochten waar je sneller wegslipt. Met sneeuw waren ze wel weer perfect. Misschien dit jaar toch voor de wat duurdere 'brede profiel banden' gaan. Hopelijk hebben die wat meer grip als er geen sneeuw ligt en ook nog voldoende grip als er wel sneeuw ligt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten