zondag 30 oktober 2011

Nieuw beeldscherm

Aangezien dit jaar zo'n beetje alles aan vervanging toe is... besloot ook het beeldscherm van mijn computer het vrijdag te begeven. Nou ging hij al een jaar of 8 mee en staat hij vaak aan, dus hij had zijn best wel gedaan ;) Maar, geen beeldscherm, da's niet handig. Een tijdje terug had ik bij bol.com een beeldscherm voorbij zien komen in de dagaanbieding, dus daar maar eens gaan neuzen omdat ik daar nog wat cadeaubonnen voor had. Deze had ik verdient via Invotes (klik) dus zo kon ik de kosten nog een beetje drukken. Invotes is trouwens een site waar je een paar keer per jaar je mening mag geven over nieuwe produkten, nieuwe Radio- en TV-commercials of politieke kwesties. Leuk om te doen ! Afijn... weer terug naar het beelscherm. Al snel een mooie gevonden, 21,5" van Philips. Deze (klik) om precies te zijn. Om half 9 's-avonds besteld... en de volgende dag om half 11 in de ochtend in huis ! Dat is nog eens snel ! Alles direct aangesloten en tot nu toe werkt hij prima. Wel nog even wennen aan het grote scherm. Mijn 'oudje' was namelijk maar 15" dus een heel verschil ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten