zondag 4 december 2011

Decemberkraslot

Ik koop normaal gesproken nooit krasloten, maar vorig jaar had ik een keer het Decemberkraslot gekocht. Nieuwsgierig naar wat het was en het zou natuurlijk best leuk zijn om die 100.000 euro te winnen. Ik heb me toen netjes 'ingehouden' en niet in 1x alle hokjes opengekrast, maar zoals het hoort elke dag 1 vakje. En het is geinig, het heeft toch wel wat als je zo lang met 1 'lot' kan doen. Dus ook dit jaar heb ik weer een lot gekocht en meteen ook eentje voor mijn ouders en eentje voor mijn zus (bedankje voor het bijstaan bij alle zooi wat ik het afgelopen jaar heb moeten meemaken). De winkans van het lot is 1 op 2, dus iemand zou toch iets moeten winnen ;) En er zitten 3 hoofdprijzen in van 100.000,-- dus dat zou nog leuker zijn als 1 van ons dat wint. Vorig jaar had ik 5 euro, vond ik ook al leuk ! Ben benieuwd hoe mijn ouders en zus het vinden en of ze zich ook kunnen inhouden door elke dag maar 1 vakje open te maken. De score tot nu toe bij mij is 1 sneeuwpop, 1 slee en 2 wanten.

1 opmerking:

  1. Helaas, dit jaar geen prijs voor mij. Mijn ouders staan tot vandaag op 3 euro 'prijzengeld', mijn zus had een gratis kraslot (die heeft ze ingewisseld en bij het volgende kraslot had ze een prijs van 5 euro, die heeft ze ook weer ingewisseld voor een kraslot en toen had ze niets...). Het blijft toch leuk om zo'n lot te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen