woensdag 28 december 2011

Kerst & Nieuwjaar

Dit jaar had ik besloten om een keer digitale kerstkaartjes te versturen. Na alle hoge (extra) kosten van 2011 (badkamer renovatie, verstopt/stuk riool dat vervangen moest worden en het dak van bijkeuken wat iets meer lek was dan gedacht en daardoor geheel vernieuwd moest worden), leek het me verstandig toch nog wat geld te besparen aan het eind van het jaar. Het grappige is, dat ik dit jaar opeens ook kaarten kreeg van bv familie, waar ik nog nooit een kaart van gehad had. Net in dat ene jaar dat ik 'digitaal' ga... En het nadeel van digitaal is toch weer dat het bij sommige in de spambox terecht komt. Dus voor iedereen die mijn digitale groet niet heeft gekregen (of waar ik geen emailadres van had); bij deze alvast een te gek 2012 gewenst vol gezondheid, geluk en veel liefde !

PS : Volgend jaar weer gewoon kaartjes per post hoor, veel te leuk om te doen !

2 opmerkingen:

  1. Hahaha, zo herkenbaar!! Ik moest en zou zelf mijn foto maken die dan als kerstkaart verstuurd kon worden! Maar helaas, de foto was niet helemaal naar mijn zin en daarna had ik er geen zin meer in. Lief was dus al verstandig en had ergens mooie kaarten gekocht en is een hele avond bezig geweest met versturen! En ik ben gisteren met camera en statief bij de boom gaan zitten om alvast de kaarten te maken voor volgend jaar! En nu maar hopen dat ik ze dan nog mooi vind...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dat ook eens geprobeerd, maar was ook niet tevreden, hahaha. Had gelukkig nog ruim de tijd om andere leuke kaarten te laten maken. Met mooie foto... maar niet die ik zelf gemaakt had. LOL.

    BeantwoordenVerwijderen