zondag 16 oktober 2011

Wordfeud

Toch maar eens een blogje aan Wordfeud besteden. Want laten we eerlijk zijn... ik had geen idee dat 'scrabble' zo verslavend was... Een paar maanden geleden zag ik dat Aukje het op twitter steeds over Wordfeud had. Dus ik dacht toch eens uitzoeken wat dat is. Het is dus 'gewoon' scrabble, maar dan kan je het via je iphone/ipad en android telefoon met al je vrienden (die de app ook hebben) spelen. Het is een gemakkelijk spel, al kent wordfeud soms niet alle Nederlandse woorden. Het voordeel is ook dat je rustig e.e.a. kunt uitproberen. Zo legde ik pas het woord dabben neer. En dat was goed ! Snel even opgezocht wat het dan toch mag betekenen; even graven aan de oppervlakte, zowel van honden als van konijnen gezegd (stampen vond ik ergens anders ook nog). Afijn, een goed Nederlands woord dus ;) Zo leer je er ook nog van ! Het enige nadeel is de reclame in de gratis versie. Je kunt er uiteraard ook voor kiezen het spel te kopen zonder reclame. Tot nu toe is mijn hoogte score met 1 woord : 199 punten. Dat kan echter nog veel hoger ! Dus wie weet voor de toekomst... Voor wie het spel nog niet speelt, maar wel wil gaan spelen; pas wel op... het is erg verslavend ! Ik heet bij dit spel ook gewoon 'repeltje', dus als je een keer tegen mij wilt spelen, weet je me te vinden.

1 opmerking:

  1. Ik speel graag met je! We zijn leuk aan elkaar gewaagd!

    Je tegenstander Vikingsmeisje

    BeantwoordenVerwijderen