zaterdag 16 juli 2011

Riool vervangen deel 4


Het staat vast ! Op 10 augustus wordt mijn riool vernieuwd door Rioolconcurrent ! Met dank aan het trage bouwbedrijf van de verzekering en het welles/nietes spel van de verzekering is het helaas pas 10 augustus dat ze van start kunnen gaan. Ze zullen drie 'luiken' in de kamer zagen en door de oude gresbuis de nieuwe gresbuis leggen (tenzij het er niet door kan dan halen ze het oude gres weg). Ik moet zeggen dat ik het allemaal wel erg spannend vindt. Zo'n grote ingreep in een huis. Brrr. Heb ook al een nieuwe laminaatvloer uitgezocht, binnenkort even bestellen. Moet nog even narekenen of ik alles goed heb qua hoeveelheid en aantal plinten e.d. Heb een lieve collega en die heeft een nog lievere man, die wil het wel 'even' komen leggen. Super ! Want zelf heb ik dat nog nooit gedaan en zou zonde zijn als ik het zit te verkl*ten. Vloer moet toch weer een tijd mee. Dit is 'm ! Al ziet hij er op het plaatje wat vaag uit.. in het echie was het super, beetje robuust oud wittig hout.

3 opmerkingen:

  1. Spannend!! En dan kan de zomer beginnen!! Ik durf te wedden dat we dan weer een heel droge periode krijgen wanneer jij je riool helemaal goed hebt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen