maandag 14 mei 2012

Riool buiten

Ze zijn bij mijn in de wijk al een paar maanden bezig het hoofdriool te vervangen. De afgelopen week waren ze vooral hier voor de deur bezig en afgelopen vrijdag was het zo ver; ook aansluiting van de leiding op het hoofdriool van die van mij & mijn buurman werd vervangen. De mannen beginnen elke ochtend vrij vroeg. Meestal rond een uur of 7.  
De grote graafmachine zorgt voor de meeste trillingen als hij gaat graven, verder valt het gelukkig me. Bij het zien van de oude gresleiding moest ik meteen weer denken aan het vervangen van het riool vorig jaar hier binnen. Toen werd er ook flink wat gezucht en gezwoegd. Hier buiten ook ;) Ze hebben wel heel wat bekijks, van jong tot oud komt af en toe even kijken wat ze nu weer allemaal aan het doen zijn. Inmiddels is de leiding gelukkig weer aangesloten en werkt (tot nu toe) alles naar behoren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten