zondag 8 januari 2012

Wii fit

Vandaag weer begonnen met 'trainen' via Wii fit (Plus). Het blijft toch leuk om via een spelletje af te vallen. Althans... dat is wel de bedoeling. De maand december had voor wat extra kilo's gezorgd en de bedoeling is om deze er nu af te krijgen. Volgens de Wii BMI zat ik op overgewicht, aiiii. Gelukkig maar een klein beetje boven het ideale gewicht, dus er hoeft niet zoveel af. Voor mezelf wel het doel bewust wat hoger ingesteld. Dus net bezig geweest met de hoela hoep, hardlopen, steps, boksen e.d. Straks nog even fietsen en wat balance spelletjes doen. Wil proberen toch wel 3x in de week een uurtje te 'sporten'. En dan maar kijken of ik mijn doel haal...

Update na 1 week : -2.2 kilo (fijn !!)
Update na 2 weken : totaal -2.7 kilo (ondanks de Fudge!).
Update na 4 weken : totaal -3.9 kilo.
Upate na 5 weken : - 4.4 kilo.
Update na 6 weken : -5 kilo.
Update na 7 weken : -5.6 kilo.
Week 8 even gestopt met lijnen en veel gesnoept en teveel lekkere dingen gegeten.
Update na 9 weken (weer rustig opbouwen qua lijnen, geen wii fit gebruikt omdat ik teveel last van mijn rug had) : -5.8 kilo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten