zondag 22 januari 2012

Fudge

In augustus heb ik samen met mijn zus trouwfoto's gemaakt van een collega. Afgelopen december/januari is ze op huwelijksreis gegaan naar Nieuw Zeeland. Nou wist ik van de reis van mijn zus een paar jaar geleden, dat ze in Nieuw Zeeland de alllllerlekkerste fudge hebben die je maar kan bedenken. Zo'n beetje alle smaken zijn mogelijk. Dus ik had gevraagd of ze nog wat fudge wilde meenemen voor me. Afgelopen maandag was ze weer terug MET fudge ! Dat is natuurlijk niet heel handig als je net een week flink aan het lijnen bent ;) maar het was wel weer geweldig lekker !! Ze had o.a. smaken als sinaasappel/chocola, aardbei, passievrucht, chocola/caramel, etc. meegenomen. Heerlijk ! De fudge is nu natuurlijk al op (te lekker om te lang te laten staan) en zowaar was ik toch nog een halve kilo afgevallen deze week. Aankomende week wordt ook weer een slechte week om te lijnen, 2 verjaardagen, een meidenuitje met collega's (uit eten en een voorstelling) en de open dag van mijn werk. Oh oh...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten