zaterdag 14 januari 2012

Modemtroubles

Sinds een paar dagen deed mijn modem raar; regelmatig klapte hij er uit en dan moest ik maar hopen met aan/uitschakelen dat hij weer zou gaan werken. Even een mailtje gestuurd naar de klantenservice van Telfort en ik kreeg wat tips, zodat ik kon kijken of het modem beter zou werken. Maar helaas, dat had ook geen invloed op het modem. Het leek alsof het aan/uitknopje defect was. Alleen als ik het helemaal indrukte en vast bleef houden dan ging het goed. Als ik het losliet, schoot het een klein stukje terug en ging het modem weer uit. Heel soms bleef hij toch aan, maar dan kon het gerust een uur later opeens weer uit gaan. Vandaag gebeld met de klantenservice en het probleem uitgelegd. Valt nog onder de garantie en dinsdag of woensdag krijg ik gratis een nieuw modem thuisgestuurd. Heel fijn !! Toch prettig dat sommige bedrijven wel een goede klantenservice hebben en het snel weten te regelen. Het wordt ook nog een nieuwer modem, dus ben benieuwd.

Update 17-01 : modem binnen en alles werkt weer prima!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten