zaterdag 6 augustus 2011

Het is bijna zover!


A.s. dinsdag is het zover, dan beginnen de rioolwerkzaamheden in mijn huis. Eerst komt dinsdag de betonzager/hakker, die 3 gaten maakt. Vanaf woensdag komt de Rioolconcurrent het riool vervangen. De bedoeling is om zoveel mogelijk door de oude gresleiding het nieuwe riool te leggen. Eerst nog spannend hoe dik de betonvloer is en wat ze er onder aantreffen en hoe de leiding precies loopt. Ik vind het maar niks, het niet-weten-wat-je-aantreft, daar hou ik niet van, heb graag de touwtjes in handen, maar hierbij gaat dat echt niet. Als alles soepel verloopt en dinsdag de 16e zijn ze klaar, dan komt een ex-collega woensdag helpen met de betonvloer van de keuken te egaliseren (en eventueel nog hier en daar wat aan de woonkamer vloer te doen). Die collega gaat de 18e op vakantie, dus ook dat is weer spannend, als het niet zo soepel verloopt moet ik weer op zoek naar iemand anders die me kan helpen. Afijn, een hoop 'geen idee hoe het loopt' dus en om het feest compleet te maken, heb ik sinds gister ook nog een griep te pakken die niet echt fijn voelt. Duurt een dag of 4 voordat je je weer een beetje aardig voelt, dus zou precies kunnen dat ik dinsdag een beetje beter ben. Wat ook niet handig is, want ik moet maandag nog wel naar mijn werk om e.e.a. te regelen als laatste dag voor de 'vakantie'. Gedoe allemaal ;(

1 opmerking: