zondag 16 oktober 2016

Trots!

Na de vervanging van de elektro in de zomer en het schilderen van de buitenboel, de volgende grote
'klus'. Ik wilde graag een steigerhouten kast, maar wel 1 die voldeed aan al mijn eisen... dan is er maar 1 ding mogelijk; een kast op maat laten maken! Na wat tekeningen te hebben doorgestuurd (en nog een aantal keren te hebben aangepast), ging timmerman Rob aan de slag. Spannend! Vandaag was de kast klaar!! Zooooo leuk om te zien, dat iets wat je zelf hebt gedacht, zooooo gaaf kan worden, omdat iemand gewoon precies kan maken wat je in gedachten hebt (met hier en daar na overleg een kleine aanpassing over wat beter uit zou komen). Ik vind het heerlijk om de mogelijkheid te hebben om je tv lekker uit het zicht te halen. En de laadjes zijn echt ge-wel-dig!!
Dus nu lekker op de bank hangen en genieten van mijn mooie kast... en ook nog wel een beetje tv kijken uiteraard ;) Binnenkort volgen mijn steigerhouten tafel en cd kastjes en als ik weer wat gespaard heb... dan moet er uiteindelijk ook nog een dressoir komen ;) Voor wie ook altijd al een eigen kast heeft willen ontwerpen... ik weet nu bij wie dat kan, dus geef maar een brul als je Rob nodig hebt!


De tafel en de cd kastjes zijn ook af!





2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rioolproblemen Brasschaat

    Afvoer verstopt Brasschaat

    Last van een verstopte Riool in Brasschaat? Rioolproblemen oplossen Brasschaat is dé vakman in de voor het ontstoppen van een verstopte afvoer. Onze Riool Reinigings Service in Brasschaat is 24 uur per dag bereikbaar om elke verstopping te verhelpen. Wij reinigen en inspecteren uw riolering, bel ons op 0032-380-83905
    bezeok:http://loodgieterbrasschaat.be/rioolproblemen-brasschaat/

    BeantwoordenVerwijderen