zondag 12 mei 2013

Quirky update - crowdfunding ?

Op 30 maart schreef ik al een stukje over Quirky. Voor wie het gemist heeft, Quirky is eigenlijk de internationele versie van 'Het beste idee van' en dan als website. Inmiddels heb ik 15 ideeën geplaatst en 32 ideeën beinvloed. Nog steeds met gratis codes, dus dat is wel lekker. Toch 'lonkt' het pro account van 99 dollar (75-80 euro), waarmee je een jaar lang onbeperkt ideeën kan plaatsen. Maar ik vind dat je altijd eerst geld moet verdienen, voordat je het uitgeeft, dus nu ben ik in dubio ;) Ik dacht... weet je wat.. ik ga aan 'crowdfunding' doen. Eens kijken of dat werkt. Crowdfunding is een alternatieve wijze om een project te financieren.
 
Dus wie wil een stukje van mijn pro account crowdfunden ???? LOL. Ik verwacht er niet zoveel van, maar wie niet waagd... 
 
Er zijn 3 donaties die je kunt doen door op de Quirky site (klik hier) een gift certificate te kopen en door te mailen ;
De 1e : voor 10 of 25 dollar krijg je een hele grote DANKJEWEL en zodra een idee geproduceerd gaat worden, krijg je 10 of 25 euro terug (± 30% winst).
De 2e : voor 50 en 75 dollar, krijg je een hele grote DANKJEWEL,en zodra een idee geproduceerd gaat worden, krijg je 60 / 90 euro terug (± 60% winst).
De 3e : voor 100 dollar, krijg je een hele grote DANKJEWEL, van het 1e idee dat in de verkoop gaat, krijg je het product en krijg je 125 euro terug (± 60% winst).
 
Heb je interesse, stuur dan even een mailtje of laat hieronder een berichtje achter.

Voor meer info, check deze site met uitleg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten