zondag 9 december 2012

De decemberkalender !

Jaja, hij is er weer; de DecemberKalender, oftewel 31 dagen krasplezier ;) Voor slechts € 5 maak je kans op hoofdprijzen van €100.000 netto met een winkans van 1 op 2. Vorig jaar heb ik hem mijn ouders kado gedaan. Dit jaar waren zij mij voor en kreeg ik hem van hun. Ik kan er niets aan doen, maar vind het echt zo leuk! Ook al win ik meestal niets (1x 5 euro de afgelopen jaren). Het blijf gewoon leuk om elke dag een vakje open te krassen. De score tot nu toe : 1x slee (6x is 20 euro), 1x schaats (8x is 100 euro), 2x want (9x is 200 euro), 2x bel )10x is 500 euro) en 3x ster (11x is 100.000 euro). Zoals je ziet.. lekker verdeeld en bijna alleen items waar je er veel van moet scoren. Maar dat mag de pret niet drukken. Op 25, 26 en 31 december nog kans op een extra geldprijs, dus we houden vol ;) Wie weet valt er dit jaar wel een grote prijs op de decemberkalender van mij of van mijn ouders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten